Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 31, 2009

RUMAH ANAK-ANAK YATIM (RUMAH AMAN)

(kelik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas)


Assalamualaikum...
Petang tadi aku melawat rumah anak2 yatim kat sini...sedih sangat tengok dorang...kecik2 lagi dah xde mak ayah...insyaallah kalau de rezeki satu hari nanti, aku pun nak bukak gak...kesian sangat...ntah senyum tawa riang dorang tu betol atau terselit seribu satu kesedihan...korang yang ade mak ayah...yang masih sempat lagi kalau nak tabur kasih syg...buat lah secepat mungkin...ajal maut kite xtahu bile...fikir2 renung2....



Aah...kalau korang de duit poket lebih...boleh la derma kat sini...xpun,barang2 terpakai ke, macam2 la korang boleh hulur...dorang memerlukan...

RUMAH ANAK YATIM MERMERLUKAN SUMBANGAN ANDA
sumbangan kewangan dan barang kerperluaan

SILA HULURKAN DERMA ANDA :-

Rumah Aman Lot 2A, Jalan Bunga Cempaka 2/11 Seksyen 2, 40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan Malaysia Tel : +603 5519 0107 Fax: +603 5512 5817
Website: www.rumahaman.com

BERSAMA-SAMALAH KITA MEMBANTU INSAN YANG MERMERLUKAN

No comments:

Post a Comment

Post a Comment